sommaren är på väg

äntligen är sommaren snart tillbaka. snart är snön borta, och solen skinner ju. haha, fett skönt. på sommaren ska jag och Vendela bli bruna som, a jag vet inte. men vi ska iallafall sola och bada. Emelie och jag kanske skulle åka till Göteborg med min familj. haha. det bästa med sommaren är någ att det inte ät någon skola. hihi, i tre månader får man göra vad man vill. ååååååh jag längtar! aja, och på sommaren kan man bli brun. jag blir alltid brunare än alla andra men jag vet inte varför? jag kanske har ett bättre pigment. aja jag längtar iallafall dit. men jag lägger upp alla mina bilder från sommaren. tog inte så jätte många hihi. puss!

erica, lillen, pt, simon, jacob, robban och oliver. precis när skolan börja.


oliver. jag vet inte när för jag var inte med när dom tog kortet


haha jag. igentligen för ful föratt visas. jag vet inte när.


emelie och johanna. jag vet inte när men jag var med.


emelie. jag vet inte när men jag var iallafall med.


emelie och johanna. vet inte när, men jag tog kortet


jag. vet inte när.


johanna, jag och emelie. vet inte när, men den dagen kommer jag aldrig glömma


johanna. vet inte när. men jag kom till dom sen så jag var med.


johanna. jag vet inte när för jag var inte med.


johanna. jag vet inte när för jag var inte med.


johanna. vet inte när, men jag var inte med.


johanna. vet inte. jag var inte med.


jag och johanna. precis när jag hade färgat mitt hår.


lillen. jag vet inte när för jag var inte med.


lillen. jag vet inte för jag var inte med.


jag. vet inte när men jag kommer ALDRIG glömma den dagen.


jag. för ful för att visas. vet inte när.


oliver. vet inte jag var inte med.


emelie. vet inte när men jag var med.


rasmus. vet inte när men jag var med.


emelie och johanna. på kryssningen. jag sitter i sängen bakom.


simon. vet inte. jag var inte med.


emelie, jag och johanna. på kryssningen.


johanna och lillen. vet inte när men jag var med.


vendela. vet inte när för jag var inte där.

Kommentarer
Postat av: julia berg eidebo

jag har tagit 4 av dom där bilderna (; thaha :)

2009-03-21 @ 19:13:49
Postat av: Fille

Haha söt du är i prinsesklänningen :P<333333

2009-05-20 @ 15:06:11
Postat av: Fille

hahaha söt <333

2009-05-20 @ 15:07:30
Postat av: malin

tack fille pille :)

2009-06-25 @ 02:24:35
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0