imissu

nu har jag och mamma jobbat förfyllt, hihi skoja. mamma och pappa åkte iväg föratt handla för två timmar sen typ, och då fortsatte jag att slipa lite men nt så mkt. haha, fast jag blev ändå jätte smutsig. aja, jag pratade precis med emily. JAG SAKNAR DIG GUMMAN! hihi, men jag kan lägga ut några bilder föratt jag är så snäll, skoja. men jag lägger ut dom snart. aja, jag ska gå ner och äta snart, har nt ätit på fyra dagar nästan, asså jag har ju ätit men när man är sjuk har man ju ingen matlust så. okej, men nu kmr bilderna. PUSS.

precis efter jag hade slipat


igen


emily och jag, vi sa väl föralltid ?

Kommentarer
Postat av: emily

ja det gjorde vi och isåna fall göra jag det NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ! jag älskardig bästavän , seriöst du är mitt allt och det är piss att vi inte går i samma skola för vi är typ ingenting då. BAJSBAJSBAJS. JAGÄLSKARDIGBARASÅATTDUVET

2009-03-15 @ 15:20:30
URL: http://helloemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0