BACK TO SCHOOL

hej bloggen, kom precis hem från skolan. idag var det typ inte en vanlig dag, eller det var det men inte för mig och emelie, haha. på lunchen åkte vi hem ti emelie för att hämta loppis saker? aja vi tog med oss jätte mycket saker. fast vi letade inte bara efter saker när vi var hos emelie, vi kollade på film ' sex and the city ' och åt popcorn. haha, sen när vi kom tillbaka ti skolan slutade vi precis så vi missade svenskan. men lisa ' våran mentor ' blev inte arg, tvärtt om. hon blev jätte glad, för att vi hade tagit me så mycket saker. loppmarknaden är i morronbiti i Tyresö Centrum. hihi, men jag ska snart på träning men kanske hinner skriva lite till. Föressten ' det har typ blivit mitt favorit ord ' men iallafall, föresstan vendela jag måste måste måste ha mina saker. När ska vi träffas? aja men vi ses. herrå (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0