bloggar jag älskar att läsa

hej bloggen, kom precis hem från skolan. Fyfan vad det blåser ute :O aja vart var jag, juste nu är jag hemma. idag hade jag franska provet och det gick.. dundundunduuuun as dåligt! vi hade fått ett papper vad vi skulle öva på och sen på provet var det helt andra grejer. men hon gör alltid så, alltså våran lärare Marie eller Maria. jag vet faktist inte vad hon heter :$ haha aja imorron har jag NO prov. Vendela ville du vara med oss ? asså i helgen. jag hoppas provet kommer gå bra !

vilka bloggar jag brukar läsa:

llineea.blogg.se - hon har så jävla fin design och allting sånt där. och hon skriver jätte bra inlägg. jag rekomenderar den.

baravendelas.blogg.se - hon var ju faktist min bästavän, och jag ville ju veta vad hon gör på dagarna nu mera , hihi (a)

helloemily.blogg.se - hon har också fin design. och hon skriver inte så jätte ofta men mer än vissa andra. det var hon som gjorde att jag börja blogga.

jyhannas.blogg.se - jag vill ju såklart veta vad hon gör på dagarna när hon inte är med mig. och så vill jag veta vad hon skriver om mig osv. hon är ju faktist min allrabästavän.

såklart läser jag ju också kissies, paow osv bloggar. men av mina vänner läser jag dom här. men jag läser mer bloggar, men dom här kollar jag på fyra - tio gånger per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0