blondare ?

hej alla sötisar, hihi.
hoppas allt är bra med er, själv är det väl så där.. har så jävla tråkigt. men aja idag var jag med min pestafen johanna, fast sen skulle jag på träning. daniel falk ringde mig precis och undra om jag ville vara med honom och ludde, men jag orkade inte. förlåt.. ska snart gå ner och äta tror jag, jag är ju hungrig som vanligt hihi x)

förresten, tycker ni att jag ska färga mitt hår ? antingen platina blont eller ljus blont. skulle jag passa i platina, för josse sa det i skolan förut ? aja men blondare tänker jag gör det iallafall. kom ihåg att kommentera oftar okej ? men nu är ska jag gå ner och äta. skriver mer sen. puss


Kommentarer
Postat av: fanii '

jag tkr platina då!

om du kmr passa i dt så är dt väl bra ?

aja , puss

2009-05-09 @ 09:11:52
URL: http://ofinast.blogg.se/
Postat av: malin

Okej, tack ! :)

2009-05-09 @ 12:07:56
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0