DISSAR/HISSAR


falska personer som ljuger m.m. tex en tjej jag 'känner' hon va jätte snäll och så ibörjan, men sen när man började känna henne blev hon mer och mer falsk och så. nu när jag bråkar med henne ljuger hon om saker hela tiden. jag förstår bara inte hur hon tror att hon kan få vänner så. när hon bara sviker dom hela tiden...

när man inte har nåra pengar och man tex ska på bio, shoppa m.m. så har man inga pengar?! även fast man kan göra det en annan dag blir man ändå arg eller ledsen, det blir i alla fall jag :$

solen är fan det bästa som finns. man blir glad av den, jag blir det i alla fall. men det bästa med solen är ju att man blir solbränd. jag älskar att jag har lätt för att bli brun. ingen kan bli lika brun som jag på en dag, jag lovar ! alltså utan att ta brunutansol eller solasolarium.

mat igen. haha jag har tagit det varje gång nu. men jag älskar mat så är det bara. den bästa stunden på dagen är middagen, när hela familjen sitter och äter och pratar. (fast den stunden är bara bäst om maten är god)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0