jag har tråkigt ..

som vanligt. men jag kanske kan skriva lite på bloggen, fick lust att blogga lite nu. men jag har ingenting viktigt att skriva om så jag skriver bara på. haha på lördag ska handbollsläget ha cup i skogås, tror jag att det var. och lördan efte rdet ska jag ti göteborg med handbollsläget. jag längtar! jag har ju inget annat för mig så jag kan lika gärna berätta lite om vad jag ska gör på sommarlovet. jag ska:

-åka ti göteborg med emelie och min familj
-åka på kryssning med johanna och emelie
-åka ti grönan minst en gång i veckan haha
-bli jätte brun och få solblekt hår. de e asfint
-färga mitt hår blondare, platina eller vanligt
-soooooooooooooooooooooooooooooova!

haha, fast jag kommer någ göra mer saker än bara det där. hur många veckor är det kvar nu igentligen? är det inte typ bara 4 veckor kvar, jag har för mig det. men aja. då är det skolavslutning snart :O jag vet inte vad jag ska ha på mig?! måste köpa något nytt som är somrit (felstavning) johanna och emelie skulle ha sitt natuliga lockiga hår då, jag vill inte vara den ända som har rakt och fult hår? hihi, jag tror att alla vi ska sova tillsammans då.. aja, jag vet inte varför jag börja skriva om det här men nu slutar jag med det iallafall. och börjar skriva om något annat. jag vet att det här inlägget inte var så kul drekt, men men.

men jag ' pallar ' inte skriva mer just nu, jag har fått ont i min rumpa hahah :D men jag kanske skriver mer sen. eller jo jag orkar skriva ett litet tag ti, för eran skulle bloggläsare (om jag har nåra) Josef varför ljuger du för? jag har aldrig sakt att tobbe för den sötaste jag känner.. jag har sakt att ANDEN är söt, men inte tobbe. jag har aldrig nämt honom på bloggen förut. så ljug inte! haha, nu tänker jag vara lite snäll och göra reklam för din blogg, den heter http://hotlove.blogg.se. men nu orkar jag inte prata mer om det.

är alla killar inget att ha? den senaste jag var tillsammans med (som ni borde vet om ni har läst min blogg innan) men jag säger ändå hans namn.. anden ;S han har kallat mig för hora innan och efter vi var tillsammans?! jag HATAR det ordet. sen killen innan det (rasmus) säger att jag vände bort blicken när vi skulle strula? ÖÖÖÖÖH, va! nej det gjorde jag inte. och killen innan det (tror det var simon) säger att han älska mig när vi hade träffats en gång? så det betyder bara att han tyckte jag var söt? aja, men nu orkar jag inte mer. det här är typ det längst inlägget jag har skrivit sen jag gjorde bloggen. och jag gjorde bloggen i november, fast jag börja skriva på den i januari och sen raderade jag alla inlägg, så det står att jag har varit aktiv sen mars typ. men kanske skriver mer sen, som sakt jag har ju inget att skriva om. men herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0