HISSAR/DISSAR


1. vänner som alltid ställer upp. det är ju fan det bästa som finns. som tex emelie, johanna, myran osv. love you! haha.
2. söta killar (a) hihi, finns det något sötare än söta killar ? jag tror inte det, men den sötaste killen är.. :O säger inte!
3. mat! det har jag skrivit varje gång typ. men det är ju faktist något man inte kan leva utan, eller hur ? och det är ju gott också haha. mer mat ut mig!

1. ciggareter. jag tror att det stavas så.. men iallafall, varför uppfanns äns ciggareter? vad gör dom för nytta igentligen? ingen alls. man dör bara i förtid. och förstör för alla andra som står runt den. alla som röker. väx upp!
2. våldtäcksmän och peddofiler. usch säger jag bara! varför ha sex eller tända på en liten flicka? skaffa en tjej i er egen ålder istället. och inte någon som är typ 20 år yngre. bläääää..
3. skolmaten och dåliga lärare. skolmaten vill jag inte äns prata om, den är så äcklig. och lärarna.. vadska jag säga om dom. jo, DOM SUGER! nästan alla lärare i kumla suger. ärligt talat så suger hela skolan också. jag vill byta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

'' alla som röker, väx upp!''

? tänk om man är beroende och vuxen då ?

bara undrar

2009-05-24 @ 23:05:42
Postat av: malin

a tänk om :o

2009-06-25 @ 02:37:53
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0