IDAG MED BÄSTAVÄNNEN JOHANNA

hejhejhej bloggen . dagen började med att pappa väckte mig kl 7 . Jag vet inte varför han var hemma , men han var iallafall dt . & jag hade jätte ont i halsen , fast dt har jag fortfarande . sen åkte jag bussen ti skolan & kom dit först av alla nästan . hihi , sen började alla tråkiga lektioner :O fast sen på stugan kollade vi på en teater i aulan istället . den var väl så där . hahaha , den hette Romeo & Julia . & romeo var emo & julia fjortis . aja , sen slutade vi & du skulle jag & johanna åka bussen ti mig fast den gick inte fören en halvtimme så vi började gå ti nästa busshållplats . & då började dt regn så vi gick & knackade på någons hus & frågade om vi fick stå i deras hall tills bussen kom . fast vi fick inte dt , men vi fick en filt & stå på deras altan . hihi . sen åkte vi hem ti mig & gjorde läxor -.- ååååååå så tråkigt! johanna åkte precis hem & nu ska jag snart äta . men jag skriver efter maten , okej ? hihi . PUSS.

min johönnike :D hahahahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0