jag har aldrig hatat dig, jag tycker bara du är omogen.

shululu bloggen, haha va bara tvungen. sitter här med johanna i solna och lyssnar på mtv. min mamma kanske kommer och hämtar oss sen på kvällen, då ska vi klippa gräset. sen imorron kanske vi ska ti grönan. om jag får alltså. men jag skriver mer sen, har inte så mycket att skriva om. om ni vill komma ti johannas blogg, tryck här.

jag erkänner jag har alrig hatat dig, men jag stör mig så jävla mycket på att du sviker dina vänner. när alla dina vänner svek dig (ammi, soffe, mandi osv) ville du ha nya vänner. så du börja skriva med mig, johanna, emelie, kimberly osv. sen nu när du blir sams med dom skiter du i oss. börjar bråka med oss och säger att du aldrig har älskat oss mm. jag tycker bara det är grymt omoget. när vi har lämnat tillbaka ALLA grejer ti varandra, börjar vi om. att vi aldrig har känt varandra, okej?


jag älskar dig, malin / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0