jag kommer inte säga förlåt

jag har inte bloggat nu på tre dagar, för jag orkar verkligen inte. Emelie kom på en jätte bra idé, att jag skulle ha en vinter blogg. för när det är varmt och soligt ute vill ju jag vara ute. så det blir inte så mycket bloggande nu, och på sommarlovet ingenting tror jag.

jag kan ju lika gärna berätta om min helg nu, jag kommer inte ihåg någonting på fredag. men på lördagen sov malin över hos mig. sen åkte hon hem och jag åkte ti stan och träffa emelie. vendela skulle igentligen vara med men det blev lite knasigt. nu tänker ni säkert " är ni vänner nu eller? " ja det är vi. allt löste sig. och jag behöver faktist henne. sen åkte vi ti alléplan och träffa vendela. sen väntade vi på ammi. då gick vi ti fornuddsparken och då träffade vi kevin och nåra (deras kompisar typ..) sen fick pappa damp på mig så jag var tvungen att dra mig tillbaka hem. då möte jag matte, oskar, rasmus, lilldanne och vicke. pratade med dom ett tag. eller i typ en halv timme. sen följde dom med mig hem. inte in asså. TACK ! efter det sov jag. idag vacknade jag av att mormor pratade med mig. suck.. då gick jag upp och åt. sen gjorde jag mig klar och gick ti allé och träffa vendela och ammi. då gick vi in på trollgrillen och drack vatten. dom som jobbar där är pedofiler :o sen drog vi hem ti emelie, sen badade vi. skrubba blev det. sen efter ett långt tag drog vi hem. vendelas mamma skjusa hem mig, tack ! åt kinamat ti middag. det blev en väldigt kort sammanfattning, men måste ducha nu om jag orkar. annars gör jag det imorron.

tack så jävla mycket vendela ! haha skoja. men bara för att du dricker vatten hela jävla tiden har jag också börjat med det. haha älskar dig. och har saknat dig så grymt mycket. förlåt för allt gumman

Kommentarer
Postat av: vendela

Förlåt för allt ! Släpper dig aldrig igen bäääbis <3

2009-06-01 @ 19:51:33
URL: http://baravendelas.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, växlar man in till ett presentkort på 500:- så får ett till presentkort på 500:- gratis!

Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-06-01 @ 19:55:57
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0