LOVE IS IN THE AIR ?

Vad är äkta kärlek igentligen ? är det när man kan göra vad som helst för den personen man är kär i, till och med dö ? eller är det när man bara bor i hopp ? jag har faktist ingen anning. det ända jag vet med kärlek att man blir glad så fort man hör hans namn eller ser honom. den kärleken som jag har " gått igenom " var tuff, efter som han inte gillade mig. jag hade så dåligt självförtroende efter det, jag tyckte det var jätte pinsamt. men sen bestämde jag mig för att berätta hur jag kände, men det blev ju inte så lyckat. aja nu har jag nästan glömt honom.. och alla vet någ vem det är men jag kan berätta för dom som inte vet. dududududuuuuu .. oliver ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0