malin frida carlehorn är mitt namn

Vet ni vad jag har märkt nu.. att jag skriver jätte korta inlägg varje gång. jag har inte tänkt på det fören nu. men jag ska bättra mig, jag ska skriva längre, jag lovar ! nu säger min mamma att jag inte ska åka till Liseberg ? neeeej, bajs jag ville ju det. aja ska ändå göra det på sommarlovet med emelie haha ! fett kul.

medans jag ändå håller på kan jag berätta lite om mig själv, (men dom flesta som läser min blogg känner mig) jag heter malin frida carlehorn (det ät bara jag som gör det i hela världen) jag går i kumla, men innan gick jag i hanviken och innan det skrindan. jag har många vänner, men mina bästavänner är emelie maria olsson och johanna lucia stålnacke. Emelie lärde jag typ känna för att vi kom till skolan (hanviken i tvåan - trean) och båda hade trillat och började blöda på högra benet, och båda hade tagit sönder sina byxor. jag vet, ett konstigt sätt att bli vänner på, men det var ödet ! och johanna lärde jag känna i början på femman. fast jag träffade henne första gången i slutet på fyran. hon skulle börja i våran skolan.. och det var jag som pratade med henne först av alla *stolt*. haha jag sa " vill du vara med oss på rasten ? " hon ba " okej :D " hahahahah. fast sen var hon inte med oss, för seriöst alla i hela våran årskurs gick efter henne och lalala. sen blev hon bästis med josse och cassi, men inte längre haha hon är min ! vet inte varför jag började skriva om det där, jag skulle ju berätta lite om mig själv aja. jag har igentligen blont hår, men jag TONADE brunt, men det gick aldrig ut så nu har jag brun hår :'( b a j s. det bästa som jag vet är att bada och att fixa med mitt utseende. hihi. mina favorit färger är rosa rosa rosa och vit. JAG ÄLSKAR ROSA ! haha, men det finns inte så mer att berätta. jag har världens bästa liv så att alla vet ! jag har äkta vänner och en bra familj (ibland) men jag skriver mer sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant liv du har jag somnade nästan ! ;)

2009-05-19 @ 22:36:42
Postat av: Anonym

haha okej ? men mitt liv är bäst !

2009-05-20 @ 17:36:57
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0