rostat bröd & iskaffe ..

.. det var min frukost. hihi, som jag äter varje morgon. det har bara blivit som en vana typ, ajaskitsamma.
jag trodde att det bara va tjej som hade bloggar och som läste andra bloggar. men nu säger en kille 'skåningen' att han läser min blogg typ ? jag fattar inte.. ska inte typ killar spela WOW eller CS ?! men dom får ju göra som dom vill.
solen skinner inte just nu, tänk om det börjar regna. då blir jag fan sur. tänk om det skulle börja ösregna och blixtra m.m. vet ni vad ..? jag älskar faktist när det gör det, då brukar jag springa ut och springa runt. jag älskar det bara haha. men har inget att skriva om, inte drekt ett roligt inlägg det är, men bättre än ingenting alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0