HANDBOLLS CUP

åååååå, idag hade vi ju den där cupen. kommer inte ihåg vad den hette. men iallafall, jag kämpade röven av mig ! nu är jag så jävla trött. Aja har ätit pizza idag, Me love it! Jag har inget annat för mig så jag kan berätta om min helg. Det började med att jag var hemma på fredag. sen på lördan på kvällen smsar malin, och frågar om jag vill komma ti ip. såklart ville jag det, så jag mötte henne där. sen va vi kvar där och va med Felix och Niklas (stavningen?) aja vi hade jätte kul. sen sa malin att hon skulle på tjejmiddag för två timmar sen. Och då frågade vi hanna (det var hon som hade tjejmiddan) om jag fick komma, för jag var igentligen inte bjuden. men jag fick komma! tack (a) så du följde felix och niklas med oss dit. sen gick vi in dit och det såg ju ut som dom hade jätte kul.. not! haha, jag var ju typ självaunderhållningen! aja sen gick vi ut och skulle köra ' tjuv och polis ' hahahahah. jag och malin var tjuvar (och nåra mer) sen var kimberly, källan, johanna malin m.m poliser. Och vi sprang som galningar och gömde oss och allt. medans poliserna dansade knäckebröds dansen? jaha, då gick vi en och spela kort (asså bara ' tjuvarna) och när dom andra kommer in varom helt galna typ? sen gick dom hem. DÅLIG STIL DÄRA ? lixom på hannas tjejmidda går hälften hem? aja, sen gick jag ocj malin hem när man skulle. eller vi fick skjus av hennes föräldrar. Och idag sov jag hos malin. vi gick upp kl 7 typ. och åkte ti söderbymalm skolan 8. sen åkte vi ti skogås (stavningen?) och hade cup. orkar inte berätta om den, fast jag kan säga nåra ord om den. SKIT JOBBIG! aja, ska typ plugga nu -.- så kanske inte skriver mer, eller jo. kl är ju bara 7. men aja herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0