Så typiskt mig ..

hej bloggläsare. jag kom precis hem från skolan. idag har vi haft dom tråkigaste lektionerna, alla var typ med christina. haha hon fick damp idag. sen efter skolan cyklade jag och emelie till alléplan (hon hade cykel med sig) och köpt godis och en red bull, me love it ! sen åkte hon och då väntade jag på bussen. sen kom jag hem, men då trodde jag att jag inte hade nåra nycklar. så jag ståg utan för vårat hus i en kvart. och jag var jätte kissnödig :O sen kollade jag i min väska och där låg dom, så typikst mig. nu sitter jag här och dricker min red bull. men jag skriver mer sen

juste jag måste köpa en bikini (stavningen?) vilken tycker ni.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0