ska jag förlåta eller inte .. ?

det här är ti en speciell tjej, hoppas du vet vem du är .. " jag vet inte vad jag tycker eller tänker just nu. ena stunden vill jag bara spotta på dig osv, men andra stunden vill jag bara krama om dig och säga förlåt för allting. jag vet inte riktigt vad du tycker heller. du gör det samma som mig. ibland säger jag saker som jag inte riktigt menar, då blir allt bara fel. men vad fan hände med oss ? vi va as tajta, du va typ den ända jag kunde prata med. sen tog det slut. och då började vi bråka. jag litade verkligen på dig, men du berättade en av mina storsta hemligheter för dig. som jag inte berättade för någon annan. men vad hände.. du berättade den. det är en av många saker som du har gjort fel. men ti saken igen. du skrev värsta söta gb:t ti mig, jag kopierar det så alla bloggläsare får se det..

(Asså jag skriver inte det här föratt jabråkar med soffe & dom just nu . För det gör jag verkligen inte överhuvetaget . jag vill bara bäretta en sak för dig . Jag klarar mig inte utan dig, jag gör inte de. du tror bara att ja va med dig för alla dissade mig, men kmr du ens ihåg att när vi blev kompisar va jag kompis med dom ? Jag skiter i mina saker, du kan behålla dom, du får tbx dina på måndag . ja behöver nt mina saker, ta dom ! Man kan köpa nya saker, hur mkt det en kostar . Men man kan inte köpa en ny kompis som är som dig . du har alltid fått mig att garva & jag kmr aldrig glömma våra minnen tsm . Bara tanken får mig tårögd att det verkligen slutade hära . Kimberly & Dom , ja lärde känna igenom dig, dom snackar ja nt ens med & ja tnkr nt säga förlåt ti dom för ja har ingeting att säga förlåt fört . OM du tror de , de är ingen stolthet att behöva ta sprit & cigg av folk . De är inte kul att baxa osv. En dag blir alla busted , så tror nt jag gör det för skojs skull . Just nu gör jag allt för dig malin, ja skulle dissa allt & alla NU . för att få tbx dig. de är en omöjlighet men jag tänker ta alla risker. Du va mitt allt, du va min alldrabästavän .Jag tog dig före pattis & alla. Jag pallar inte kämpa längre eftrsom jag inte har någonting att kämpa för. Du va mitt livskraft & alla mina dagar . kalla mig tönt, spotta på mig & kalla mig falsk . gör vafan du vill ! Jag orkar inte vara sur på dig . Jag skulle kunna skära av mig hela handen för dig . Jag driver inte när ja åker till Spanien i sommar tänker jag tatuera in malin c , i min arm ! jag driver inte malin .. Jag kan skriva med en nål & fotta så du får se, riktigt jävla hårt så det inte går bort . Asså malin du förstår inte hur mkt du alltid kr att betyda för mig . du tkr att jag är falsk & jag vet hur mkt jag har kallat dig, men typ ingen vet vart dom har mig just nu . jag vet inte ens vart jag har mig själv just nu , Jag har förändrats så jääääävla mycket . Jag vet att du tkr ja är vidrig & blabla. Lr äsh skitsamma vafan försöker jag för .. Du kan kma & hämta dina saker på måndag. ja kmr va hos pappi då & saknerna kmr va hemma hos mig då .. )

vad tycker ni bloggläsare att jag ska göra ? förlåta henne eller inte, ni väljer ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅT HENE !!!!

2009-05-24 @ 10:16:06
Postat av: .

FÖRLÅT HENNE ! <33

2009-05-24 @ 10:38:01
Postat av: malin

okej, då ska jag det !

2009-05-24 @ 10:49:00
URL: http://maalinc.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt inte

2009-05-24 @ 13:00:59
Postat av: malin

okej, vem ?

2009-05-24 @ 13:07:15
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0