göteborg, fan vad kul det va !

HEJ BLOGGEN! jag är hemma nu. eller jag kom hem igår men jag har inte kunnat blogga någonting, så nu passar jag på. jag ska berätta om min helg lite snappt, sen måste jag sova. haha aja det började med på fredag att vi hade någon orgenteringsdag (stavningen) fast jag fick gå hem tidigare efter som jag skulle ti göteborg. hihi, då åkte vi hem och lalala. jag packa ner dom sista sakerna och sen åkte vi och hämta malin. efter det kom mamma på att jag kanske behövde min jacka och kepsen så då åkte vi hem igen och hämtade dom. och såklart, alltid när man har brottom kommer man efter en jätte seg. vi kom nåra minuter försent men vi missade inte tåget ! sen åkte vi och blablabla. 7 timmar tog det. när vi kom dit gick vi drekt ti stugorna. haha vi fick bo på det bästa stället, i stugorna precis brevid planerna. alla andra bodde i skolan jätte långt bort så dom fick åka buss varje dag. aja vart var jag.. juste vi gick drekt dit, och vi kom ju dit kl elva på kvällen typ så alla mat ställen var nästan stängda. men inte alla så vi gick ti Pizzakung. så jävla goda pizzor asså ! sen sov vi, kommer inte ihåg sen. vi hade match och vann alla den dagen. sen på kvällen hade jag, malin, anna och danni jätte kuuuuul ! haha, vi var ute och passa lite, sen kommer det nåra skåningar. då börjar vi prata med dom, och dom pratar ju så jävla roligt. haha, jag och danni ba " brrrraa " och " ska vi spela lite fjotbol " hahahahahaha. jag har seriöst aldrig skrattat så mycket i mitt liv. sen sov vi, vaknade knappt dan efter. vi hade match och gick ti finalen. mellan matcherna hade vi slickkrig. haha, jag och frida gick hand i hand och försökte slicka på varandra. sen kommer nåra killar och ba " min kompis johan undrar om han får göra er sällskap ? " haha, sen låg danni på mig och slickade i hela mitt annsikte, bläääääääääää ! sen hade vi final. jag tyckte att vi var jätte dukiga. men inte tillräkligt, vi förlorade med ett mål. efter det åt vi hamburgare, mums ! sen åkte vi hem. fast tåget var 20 minuter försenat. haha på tåget var jag och danni inne hos tyrold. vi hade as kul. när vi var vid tumba tågstation stannade tåg. alla frågade vad som hade hant och jag ska berätta nu. det hade hänt en olycka mellan stuvsta och älvsjö. en ung tjej hade tagit självmord. sorligt jag vet. då var trafiken av stängd i minst en timme sa dom. och kl var lixom 12 redan. så nåra föräldrar fick komma och hämta där, min pappa fick. så vi körde hem lolla och ellen. sen åkte vi drekt hem. rakt in i sängen. sen hände jätte mycket i morse men jag orkar inte skriva mer nu. mamma ropar att jag ska göra läxor. har prov på onsdag. men kanske skriver sen

min packning

tomas

sandra

malin

sabina

anna

filip (skåningen)

skåningarna

samma

samma

danni

Kommentarer
Postat av: Fille

vi hade skit kul <3333

nice bild på mig asså :P<3

2009-05-20 @ 12:04:28
Postat av: Anonym

haha det va as kul :D

2009-05-20 @ 17:36:03
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0