§


ingen kommer någonsin förstå hur
mycket jag älskar dig,alla minnen
är fan bäst ! med dig kan jag alltid
vara mig själv. och förlåt för att jag
skämmer ut dig ibland, hahahaha.
att träffa dig är det bästa som har
hänt i mitt liv, och det bästa som
kommer att hända också. ingen är
som dig. det ska vara du och jag ti
döden tar oss och längre än det.
våran humor är ju fan bäst. som
våran fina kärleksdikt, eller alla fina
bilder vi tog hemma hos vendela,
kommer du ihåg ? eller minns du
när vi gick i hanviken i femman.
när vi hade gjort en låt, och vi kände
inte äns varandra såbra då. du är
iallafall det bästa som har hänt mig.
vi ska ju köpa en lägenhet i cypern
när vi blir stora, hahah.vi har faktist
ALDRIG bråkat. vi har känt varandra
sen början av femman nu. det är helt
fantastiskt.och vi ska aldrig bråka heller,
vad ska vi bråka om i såfall ? vem
som är muppigast eller ? när jag inte
är med dig känner jag mig halv,
du är min andra halv. mitt liv, mitt allt.
jag kan dissa hela världen för dig.
du betyder mer än världen för mig.
det jag försöker berätta vet du redan
om, för jag har sakt det minst tusen
gånger, men jag säger det igen.
och jag menar det verkligen,
jag älskar dig mest av allt storebror,
pestafen, andra halv och min egna kk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0