.


jag börjar röka och dricka varje dag. istället för att vara i skolan är jag ute och dricker och röker. och att jag blir beroende av det, och kan inte sluta.

jag sviker mina vänner för en kille. att jag skiter i dom, ljuger för dom osv för att jag ska träffa en kille. aldrig säger jag bara!

jag färgar håret rosa, skär mig i armen och har fula kläder på mig. jag blir ett emo och börjar hänga på plattan varje dag? och att jag tappar lusten att shoppa osv

jag börjar äta grönsaker varje dag istället för godis. när alla går ti alléplan för att köpa godis springer jag in på ica och köper gurka, tomat osv.

jag slutar helt och hållet med smink. men det skulle ju ändå vara rätt så bra, men att jag skulle gå runt så i skolan osv. never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0