-

jag har inte skrivit någonting idag nästan, har inte drekt varit på blogg humör. jag har iallafall varit i skolan och pluggat röven av mig, okej jag skoja. men jag har pluggat mycket. sen efter det åkte jag hem och åt mackor haha. sen skulle jag på träning, och då åkte vi först förbi och hämtade malin, sen åkte vi till vendela för att hämta grejer. men dom var inte där? aja jag orkar inte bry mig, men vendela du får fan komma till kumla imorron och lämna allt !

juste det var en sak jag ville fråga er bloggläsare. vart ska jag ha min percing? överläppen, naveln eller tungan. vad tycker du? fast jag kan ju kanske göra typ naveln och tungan, eller ? aja skriiiiiiiiiiiiv !


Kommentarer
Postat av: vendela

Aasså gud malin , de är du som verkligen alltid VÄGRAT lämna mina saker. du kommer inte få dina saker, för dom är inlåsta i skolan. men try to get there ;) Malin sluta leka & lådsas som om de är Jag som aldrig lämnar tbx dom, för ja har väntat i 5 timmar på dig i fredags & kommit ti dig varje dag hela veckan & försökt ringa dig som fan. så malin . give it up . Ucsh på dig asså !

Slutaa leka , du tror att du är ngt du inte är.MOOOOOOOOOOOOOOOOOGET.

2009-05-19 @ 22:35:52
URL: http://baravendelas.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄVLA TÖNT MALIN / vendela.

2009-05-19 @ 22:55:14
Postat av: Fille

ska du persa dig??

2009-05-20 @ 12:02:56
Postat av: Fille

ska du persa dig?<3

2009-05-20 @ 12:05:23
Postat av: malin

men omg vendela, varför ljuger du för ? du har alrig kommit eller ringt mig ! så jävla feg och skriver att på msn, kommentarer osv ? varför inte kom hem ti mig så kan vi prata . det är ju du som är feg , du vågade ju inte änns komma ti kumla idag . & jo jag vill ge tillbaka din saker, men det är bara fem saker & jag har tio hos dig . så ge dig !

2009-05-20 @ 17:34:10
URL: http://maalinc.blogg.se/
Postat av: malin

a, det ska jag :D

2009-05-20 @ 17:34:54
URL: http://maalinc.blogg.se/
Postat av: kimberly

men nej malin du ska inte perca dig ?:O lr så kan vi göra det tsm ?

2009-05-20 @ 18:46:00
Postat av: Anonym

haha kanske :) <3

2009-05-20 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0