SVAR PÅ TAL BITCH


Postat av:

1.röker du?
2.dricker du?
3.är du oskuld?


SVAR:
1.nej aldrig, varför skulle man göra det igentligen ?
2.nej, inte vardagligen, men det kan väl hända ibland ;S
3.ja det är jag, herregud jag är bara 12 år ?!

Postat av: emily

Hejsan :) Här kommer lite frågor.
1.Favoritfärg?
2.Favoritfilm?
3.Favoritblogg?
4.Favoritlåt?
5.Bästa kompis minne?
6.Vad tycker du om mig?
7.Världens finaste foto?
8.Favoritmat?
9.Vad ska du göra i sommar?
10.Villka länder har du varit i?
11.Vad vill du bli när du blir 'stor'?

Det var lite frågor :) Puss&Kram din emily

SVAR:
1.öhm.. jag har många, men om jag måste välja så är det någ rosa, blå och vit
2.kanske.. nej jag har faktist ingen anning vilken som är min favorit film
3.jag har ingen favorit blogg, men jag gillar din m.m
4.min favorit låt måste någ vara, My Heart Will Go On
5.bästa minnet är med emelie, när vi var i frankrike
6.jag tycker du är en jätte snäll och söt tjej, och jag älskar dig 
7.världens finaste foto är på mig och emelie, på någon gympa uppvisning
8.favorit maten är pappas grillade mat, mums !
9.öhm ? ingenting speciellt. bada, sol, sova, vara med vännerna kanske
10.jag har varit i Sverige, Danmark, Finland, Cypern, Kroatsien och Spanien
11.jag vet faktist inte vad jag vill bli när jag blir 'stor'.. kanske frisör ?

Postat av:

1. vem är din bästavän ?
2. vilken är din favorit blogg ?
3. hur kan din blogg vara så braa ? (a)
4. hur kan du vara såå söt ?


SVAR:
1.jag har inte en bästavän, jag har två. Emelie och johanna
2.titta lite längra upp..
3. hihi tack (a) jag vet inte
4. haha tack igen (a) det bara blev så helt änkelt

Postat av: Johanna

1.Vilka bloggar läser du ?
2.Är du kär i någon ? :) <3


SVAR:
1. llineea.blogg.se, jyhannas.blogg.se, bara vendelas.blogg.se, helloemliy.blogg.se m.m
2. nej inte just nu iallafall, kärlek är bara skit tycker jag !

Postat av: LISA

1.har du skärt dig nån gång?
2.om du har; varför?


SVAR:
1.haha nej, varför skulle jag göra det ? jag är ju inget emo drekt..
2.jag har ju inte det

Postat av: malin

1.kan inte du ha ett inlägg om hur du sminkar dig (a)


SVAR:
1.jo det kan jag någ göra

Postat av:

Här är lite frågor:
1.har du förändrats sen förra skolan?
2.har du pojkvän?

SVAR:
1.ja det har jag verkligen. men jag är inte drekt stolt över det..
2.nej det har jag inte

Postat av: Jossan

1.Vem e din allra bästa vänn ?
2.vem hatar du mäst just nu ?
3.Har du varit kär nån gång ? <3


SVAR:
1.Emelie olsson och Johanna stålnacke
2.jag hatar ingen just nu, för jag kan inte hata nån
3.ja det har jag. två gånger i hela mitt liv

Postat av:

1.hur många gåner har du varit kär på riktigt , och i vem istånt fall ?<3


SVAR:
1.kolla lite längre upp, i Oliver thorvaldsson och Lukas lövquist

Postat av: rebecca

1.hur många gånger har du bråkat på riktigt ?
2.varför i såna fall ?


SVAR:
1.en gång, och det är nu med vendela.
2.jag har faktist ingen anning ?

Postat av: julia<33

lite frågor:
1.har du rökt ngn gång?
2.har du kysst ngn kille i år?
3.Vem är din idol?
4.vem skulle du vilja träffa i värkligheten av kändisar?
=)


SVAR:
1.nej aldrig
2.nej inte i år ;'(
3.min idol är någ.. jag har ingen
4.allihoppa :D

Postat av: en som undrar....

1.favo ämnet i skolan ?
2.har du pojkvän ?
3.i så fall vad heter han?
4.vad är dit längsta förhållande?


SVAR:
1.det är någ idrott, slöjd eller bild
2.nej det har jag inte
3. -.-
4.ett år med lukas, men man kan inte kalla det för förhållande

Postat av: ........

1.har du varit kär någongång , på riktigt ?
2.i vem dåså ?


SVAR:
1.ja, två gånger fortfarande
2.oliver och lukas

Postat av: julia

1.vem vill du förlårar din oskuld med??
2.varför då??
3.hur gamal vill du va när du tappar den??
4.om du inte redan har gjort det... 

SVAR:
1.med den jag älskar kanske ?
2.jag är ju ingen hora heller ?!
3.jag vet inte, bror på..
4.nej ? jag är ju 12 år

Så nu har alla fått sina svar. det tog lång tid det här.. men allt för eran skull !

saknar mitt blonda hår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0