valborg & lite annat

godmorgon bloggläsare , förlåt för att jag inte skrev någonting igår men nu ska jag berätta vad som har hänt haha . dt börja med att vi hade sov morgon ti 9.20 typ , jag gick upp i vanlig tiden ändå hihi . då hade johanna glömt att vi hade sov morgon så hon hade åkt ti skolan , men då ringde hon mig & satte sig på bussen hem ti mig . sen åkte vi ti skolan tillsammans & sjöng nån turklåt haha . efter dt hade vi matte & då gick brandlarmet .. & dt var inget test eller vad man säger . så vara lärare christina hansson fick panik . hahah , hon blev helt röd i annsiktet & hon ba " säg era namn säg era namn SÄG ERA NAMN " hon lät as kul . då gick alla ut på skolgården , sen skulle vi gå in igen & då berättade dom att dt hade hänt nånting med köket , då fick vi jobba igen :S aja sen gick vi hem den sista stugan hihi . då gick jag & emelie ti fornuddsparken & hoppade på stenana vid ån eller vad man säger . haha sen trillade jag i -.- sen gick vi hem ti mig & städade lite . sen var vi jätte hungrig & vi fick inte äta något hemma hos mig , så vi skulle åka ti alléplan . & nu kommer något jätte viktigt!

då tog vi daniels cykel utan att han visste dt . & han har en sån där hopp cykel . så han har inga bromsar eller någonting sånt . så emelie skulle skjutsa mig , så jag satt på styret ( felstavning ) . då var vi i värsta branta nerförsbacken . & vi hade ju inga bromsar :O då åker vi as snabbt . & då kommer en buss! vi var en meter i från den & jag var liv rädd . sen kommer jätte mång bilar & emelie kör rakt mott dom . sen i svängen såg vi inte att en bil kom & vi var nåra centimeter att köra in i den . sen mötte vi sean , eller han såg när vi höll på att åka in i bilen . sen pratade vi lite med honom , sen åkte vi vidare & då mötte vi melvin . han var jätte snäll & skjutsa mig på sin cykel istället , asså emelie åkte på daniels cykel själv då . men iallafall så satt jag på styret igen & dt var inte lika läskigt som när emelie skjutsa mig hihi . då åkte vi ti alléplan med honom & köpte korv . & han i Trollgrillen där vi köpte korv var as kåt ! :O han kollade på mig & emelie hela tiden med öppen mun . & han kollade på våra rumpar , vi vet .. vi är heta haha . sen åkte han med hos hem , eller inte in men utanför , sen åkte han hem & då skulle malins familj & oskars familj komma . & lalala . en blev utan för & dt var jag , men dt gjorde inte så mkt . jag visste redan att dt skulle bli jag så . fast jag var ju med oskar . aja sen skulle vi ti majbrassan & då skulle jag mötta johanna & dt gjorde jag också . hihi , sen gick vi ti lillen & dom . fast dom dissade hos , hallå lillen diss diss diss ! sen var vi där & sen träffade jag jorian :D I am happy ! aja sen var vi tvugna att gå hem . & då dissade malin & emelie mig , så först fick jag gå ensam , sen kom oskar . tack ! sen kom vi hem & då ringde typ melvin & kristoffer (?) . & då var dom utan för mitt hus :O då gick emelie & jag ut & pratade med dom . sen gick dom in & vi pratade lite . sen gick vi upp i mitt rum & .. aja strunt samma . sen gick domhem & dt gjorde emelie & malin också för jag ville inte vara med dom & jag fick inte åka ti grönan idag så .. dom sov hos malin . aja , jag pallar inte bry mig . nu ska jag gå ut & sola lite hihi . fast jag skriver mer sen lovar . juste jag tog inga bilder . men nu måste jag gå . PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0